Cliënttevredenheid

Cliënttevredenheid
Kubuszorg vindt het belangrijk om te weten hoe haar cliënten denken over de dienstverlening. Zo kan Kubuszorg de dienstverlening blijven verbeteren.

Uitgangspunt in het werken vormt het gegeven dat de cliënt altijd het gevoel moet hebben serieus genomen te worden.

Het meten van de tevredenheid van cliënten, beschouwen we als een belangrijk middel om de dienstverlening te verbeteren en de cliënttevredenheid te verhogen. 

De tevredenheid van cliënten wordt jaarlijks gemeten. De resultaten worden gebruikt om ons steeds te blijven verbeteren waar dat nodig is. Analyse van alle onderzoeksgegevens leidt waar nodig tot verandering, verbetering en ontwikkeling.

2024

We vroegen cliënten ook weer in 2024 welk rapportcijfer ze Kubuszorg zouden geven. Onze cliënten geven aan tevreden te zijn en waarderen Kubuszorg gemiddeld met een 7,9

Zorgkaart Nederland

Zorgkaart Nederland
Bent u tevreden met de zorg van Kubuszorg? Geef dan uw waardering op Zorgkaartnederland.nl.

ZorgkaartNederland is het meest complete en onafhankelijke overzicht van het zorgaanbod in Nederland. Alles staat op één plek. U hoeft dus niet langer op verschillende websites te zoeken naar de zorg van hun keuze.

Hoe meer waarderingen en meningen, hoe meer ervaringen u deelt met anderen, hoe meer de zorg in kaart wordt gebracht. U geeft ons inzicht in onze prestaties. Uw waardering geeft ons praktische suggesties voor het verder verbeteren van onze dienstverlening. En wij kunnen onze zorg beter afstemmen op uw wensen.

ZorgkaartNederland biedt u een objectief en betrouwbaar referentieplatform met betrekking tot uw ervaring in de gezondheidszorg.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandKubuszorg is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

wil JE graag meer weten?

 

Je kunt bellen met ons team op 0481-700218.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur.

Of stuur een e-mail naar [email protected].